Epsilon tidigarelägger sin kvartalsrapport med en dag och inbjuder samtidigt till analytikerträff O-listenoterade Epsilon AB tidigarelägger sin kvartalsrapport för andra kvartalet med en dag. Rapporten offentliggörs torsdagen den 25:e oktober, dvs samma dag som Teleca och Sigma redovisar sina kvartalsrapporter. Epsilon AB är byggt kring affärsområdet engineering solutions inom tidigare Sigmakoncernen och noterades på Stockholmsbörsens O-lista den 12 juni i år. Epsilons bokslutskommuniké, 12 mån, beräknas offentliggöras under förmiddagen den 19:e februari. Epsilon inbjuder analytiker m fl till en presentation av kvartalsrapporten den 25:e oktober på Operaterrassen i Stockholm kl 10.00, där Staffan Andersson kommenterar rapporten. Epsilon är en ledande leverantör av kvalificerade konsulttjänster inom högteknologisk produktutveckling och har drygt 1 000 medarbetare. Genom att utveckla produkter och koncept från idé till marknad, flyttar Epsilon fram sina kunders marknadspositioner. (www.epsilongroup.net) För ytterligare information, kontakta: · Staffan Andersson, vd Epsilon AB, mobil 0703-27 39 00 · Jonas Lind, ekonomidirektör Epsilon AB, mobil 0703-79 16 22 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00590/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00590/bit0002.pdf