Hjältevadshus blir partner till Robin Rudholm i Elitserien i Racing

Report this content

Småländska småhusföretaget Hjältevadshus blir personlig partner till Robin Rudholms nya satsning på Elitserien i Racing. Robin kommer att exponera Hjältevadshus på sin hjälm, overall och även tävlingsbil.

Robin Rudholm är en av landets främsta racingstjärnor. Under de senaste två åren har Robin vunnit Porsche Carrera Cup Scandinavia. Inför årets säsong har han ersatt Jan ”Flash” Nilsson i den nystartade Elitserien i Racing.

– För oss är nya Elitserien i Racing en spännande marknadsföringsplattform för Hjältevadshus. Det är en stor medial exponering och dessutom passar Robin perfekt som ambassadör för vårt varumärke, säger Jonus Bartholdsson från Hjältevadshus ägare Pulsen.

– Jag tycker det är superkul att Hjältevadshus blir en personlig partner till min satsning på Elitserien i Racing. Det är ett varumärke som har en spännande framtid framför sig och jag ser fram emot många segrar tillsammans, säger Robin Rudholm.

TTA Elitserien i Racing har premiär till helgen på Gelleråsen i Karlskoga. Den nya Elitserien har lockat landets bästa förare och team med ett helt nytt reglemente med snabbare bilar än någonsin förr och ett sportsligt reglemente där bästa föraren vinner.

För mer information:
Jonus Bartholdsson, 0708-890900, www.hjaltevadshus.se
Robin Rudholm, 0735-054434, www.robinrudholm.com

TTA Elitserien i Racing, www.ttagroup.se

Hjältevadshus AB:s hus säljs under varumärket Hjältevadshus. Bolaget projektutvecklar också hela bostadsområden med villor, grupphus och lägenheter. Hjältevadshus bygger sina hus och lägenheter inomhus i fabriken i Hjältevad enligt en långt driven industriell byggmetod. Bolaget sysselsätter ca 120 personer.