Europolitan kommunicerar med kunder via speciell hemsida

Europolitan kommunicerar med kunder via speciell hemsida Europolitan öppnar idag en speciell hemsida på Internet för sina kunder. Avsikten är att stärka kundrelationerna genom interaktiv kommunikation. Innehållet omfattar såväl underhållning som diskussionsforum och praktiska tips kring mobiltelefoni. - Vi är mycket glada att kunna ge våra kunder denna unika service, säger Klas Wallström, Kundansvarig på Europolitan. Genom vip.europolitan.se får våra kunder inte bara tillgång till nyheter och tips runt mobiltelefoni utan även möjlighet att utbyta erfarenheter med andra Europolitan-kunder. Vip.europolitan.se innehåller även diskussionsforum, e-postlistor, nyhetsnotiser om telekommunikation, krönikor, spel, tävlingar och en särskild butik med kvalitetsvaror till förmånliga priser. - För oss är personlig service inte bara att svara på praktiska frågor kring abonnemang och telefon utan även att svara upp mot kundernas allmänna intresse runt mobiltelefoni, säker Klas Wallström. Vi vill med Europolitans VIP-site erbjuda ett unikt mervärde där våra kunder kan kommunicera, informeras och underhållas på ett enkelt sätt. Allt fler människor har idag tillgång till Internet, så det är naturligt att vi även använder denna kanal för vår kommunikation. För att komma in på hemsidan krävs att man loggar in med telefonnumret till sitt Europolitan-abonnemang. Sedan skickas ett lösenord som ett textmeddelande till mobiltelefonen. Europolitan AB är en svensk GSM-operatör som prioriterar service och kvalitet. Företaget har sitt huvudkontor i Karlskrona och är ledande i utvecklingen av tekniskt avancerade tjänster för GSM900/1800. Europolitangruppen, som även omfattar systerbolaget Europolitan Stores AB och börsnoterade moderbolaget Europolitan Holdings AB, sysselsätter omkring 750 personer. Adressen till Europolitans VIP-site är http://vip.europolitan.se För mer information och tillgång till lösenord, kontakta: Klas Wallström, kundansvarig, Europolitan, telefon:0708-33 13 33. E-post: klas.wallstrom@europolitan.se Mikael Kluge, marknadschef, Europolitan, telefon: 0708-33 12 05. E-post: mikael.kluge@europolitan.se Johan Holmgren, pressansvarig, Europolitan, telefon: 0708-33 14 00. E-post: johan.holmgren@europolitan.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1998/12/01/19981201BIT00130/bit0001.doc