Inbjudan – presentation av Eworks bokslutskommuniké januari-december 2016

Ework Group AB (publ) bjuder härmed in media, investerare och analytiker till en presentation av bolagets bokslutskommuniké för 2016 i bolagets lokaler.

Tid:                   Fredagen den 17 februari klockan 11.00-12.00

Plats:               Eworks lokaler, Mäster Samuelsgatan 60.

Anmälan:        Telefon, 08-50 60 55 06 eller

e-post, magnus.eriksson@ework.se

Bokslutskommunikén offentliggörs den 17 februari klockan 08.00, varefter den finns tillgänglig på företagets hemsida.

Presentationen hålls av Eworks vd Zoran Covic. I samband med presentationen finns även möjlighet att ställa frågor om rapporten till Zoran Covic och till Eworks vvd/CFO Magnus Eriksson.

Välkommen!

Magnus Eriksson, vvd/CFO, Ework Group AB
Tel: 08-50 60 55 06, mobiltelefon: 073-382 84 80
E-post: magnus.eriksson@ework.se

Ework Group AB (publ) är en marknadsledande och oberoende konsultleverantör i norra Europa med fokus på IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Utan anställda konsulter kan Ework opartiskt matcha varje uppdrag med rätt kompetens från hela marknaden. Ework är grundat i Sverige år 2 000 och har idag verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen.

Bolaget har ramavtal med fler än 170 ledande företag i de flesta branscher och hanterar samtidigt 7 000 konsulter på uppdrag. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Eworks aktier är noterade på Nasdaq Stockholm.