Inbjudan – presentation av Eworks delårsrapport januari-september 2017

Ework Group AB (publ) bjuder härmed in media, investerare och analytiker till en presentation av bolagets delårsrapport för tredje kvartalet 2017 i bolagets lokaler.

Tid:                 Torsdagen den 26 oktober klockan 13.00-14.00 Vi bjuder på fika.

Plats:              Eworks lokaler, Mäster Samuelsgatan 60.

Anmälan:       Telefon, 08-50 60 55 06 eller e-post, magnus.eriksson@eworkgroup.se

Delårsrapporten offentliggörs den 26 oktober klockan 08.00, varefter den finns tillgänglig på företagets hemsida.

Presentationen hålls av Eworks vd Zoran Covic. I samband med presentationen finns även Eworks vice vd/CFO Magnus Eriksson tillgänglig för att besvara frågor om rapporten.

Välkommen!

Magnus Eriksson, vice vd/CFO, Ework Group AB (publ)
Tel: 08-50 60 55 06, mobiltelefon: 073-382 84 80,
E-post:
magnus.eriksson@ework.se

Ework Group är en marknadsledande och oberoende konsultleverantör i norra Europa med fokus på IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Utan anställda konsulter kan Ework opartiskt matcha varje uppdrag med rätt kompetens från hela marknaden. Ework är grundat i Sverige år 2000 och har idag verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen. Bolaget har ramavtal med fler än 170 ledande företag i de flesta branscher och hanterar samtidigt 7 500 konsulter på uppdrag. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Eworkaktien är noterad på Nasdaq Stockholm.