Inbjudan till presentation av delårsrapport

eWork bjuder in media och analytiker till presentation av delårsrapport för första kvartalet 2012, tisdag den 24 april klockan 13.00 hos eWork på Klarabergsgatan 60, 3 tr.

I samband med att eWork Scandinavia AB (publ) offentliggör delårsrapport för första kvartalet 2012 bjuder bolaget till en presentation av rapporten och eWorks utveckling.

Tid:             Tisdagen den 24 april klockan 13.00-13.45
                    Rapporten publiceras samma dag klockan 08.00
Plats:           eWorks lokaler, Klarabergsgatan 60, 3 trappor
Anmälan:     Anmälan kan göras per telefon, 08-50 60 55 12 eller e-post, ulf.henning@ework.se

Observera att eWork håller årsstämma samma dag, på samma plats och med start direkt efter rapportpresentationen, klockan 14.00. Deltagare vid rapport-presentationen som önskar närvara under stämman kommer att beredas möjlighet att göra så i mån av plats, förutsatt att förhandsanmälan görs enligt ovan.

Vid rapportpresentationen kommer eWorks vd och koncernchef Claes Ruthberg att presentera och kommentera eWorks utveckling under det gångna kvartalet. I anslutning till presentationen finns även möjlighet att ställa frågor till vd Claes Ruthberg och eWorks CFO Ulf Henning.

Rapporten distribueras till marknaden den 24 april klockan 08.00 samt finns därefter på bolagets hemsida.

Välkommen!

Ulf Henning, CFO, eWork Scandinavia AB
Tel: 08-50 60 55 12, mobiltelefon: 070-555 35 54, E-post: ulf.henning@ework.se

eWork Scandinavia AB är en komplett konsultleverantör med nära 2 500 konsulter på uppdrag inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Med bas i Sverige, Finland, Danmark och Norge levererar eWork konsulter globalt. eWorks affärsmodell bygger på ett nätverk med över 50 000 konsulter och ramavtal med fler än 125 kunder bland Nordens ledande företag i de flesta branscher. Bolagets aktier är noterade på Nasdaq OMX Stockholm.