Påminnelse: eWork bjuder in till press- och analytikermöte om bokslutskommunikén för 2010

I samband med att eWork Scandinavia AB (publ) har publicerat bokslutskommuniké för 2010 bjuder bolaget till en presentation av rapporten och eWorks utveckling.

Tid: Idag, måndagen den 14 februari klockan 11.30
Rapporten publicerades fredagen den 11 februari kl 14.00

Plats: eWorks lokaler på Klarabergsgatan 60 i Stockholm. Enklare lunch serveras.

Anmälan: telefon, 08-50 60 55 12 eller e-post, ulf.henning@ework.se

Rapporten distribuerades till marknaden den 11 februari klockan 14.00 samt finns sedan dess på bolagets hemsida. Vid mötet kommer eWorks vd och koncernchef Claes Ruthberg och CFO Ulf Henning att kommentera rapporten samt berätta mer om eWorks utveckling.

Välkommen!

Ulf Henning, CFO, eWork Scandinavia AB
Tel: 08-50 60 55 12, mobiltelefon: 070-555 35 54, E-post: ulf.henning@ework.se

eWork Scandinavia AB är en komplett konsultleverantör  noterad på NASDAQ OMX Stockholm. eWork har idag 110 anställda med verksamhet i alla nordiska länder. Huvudägare är Salénia, Magnus Berglind och Investment AB Öresund. Bland kunderna finns exempelvis TeliaSonera, Nasdaq OMX, Alecta, Scania, SEB och Swedbank.

Ework Group är en marknadsledande och oberoende konsultleverantör i norra Europa med fokus på IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Utan anställda konsulter kan Ework opartiskt matcha varje uppdrag med rätt kompetens från hela marknaden. Ework är grundat i Sverige år 2000 och har idag verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. Bolaget har ramavtal med fler än 160 ledande företag i de flesta branscher och hanterar samtidigt 6 000 konsulter på uppdrag. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Eworks aktier är noterade på NASDAQ OMX Stockholm.