Excello Law förstärker kompetens inom fastigheter

Report this content

Advokatfirman Excello Law stärker upp kompetensen inom fastigheter och entreprenörskap med att rekrytera advokaten Carl Magnus Lundqvist.

- Carl Magnus specialkompetens inom fastighetsområdet kommer bredda vårt erbjudande inom fastigheter och M&A, men hela hans entreprenörskap gör att vi är väldigt glada att han nu väljer att börja hos oss på Excello Law, säger John Tengström, grundare och delägare.

Med nyrekryteringen blir Excello Laws erbjudande till sina klienter bland annat starkare inom tvistemålsprocessen, entreprenadrätt, skiljedomsförfaranden och fastighets- och företagsöverlåtelser.
Carl-Magnus blir en positiv ny kraft i teamet och han har ett starkt intresse och stor kompetens inom fastighetsrätt. Inom det området har han framgångsrikt biträtt klienter i förhandlingar och fastighets- och företagsförvärv.

- Det känns rätt att nu bli delaktig i Excello Laws strävan att vara en flexibel och kunnig affärsjuridisk partner för våra klienter. Genom att vara tillgänglig och kunna erbjuda den hjälp våra klienter behöver till ett konkurrensmässigt pris ser jag att byrån har alla förutsättningar för att kunna expandera ytterligare, säger Carl Magnus Lundqvist.

För mer information kontakta gärna: John Tengström, vd Excello Law, på mobil: 0709321482 eller john.tengstrom@excellolaw.se.

Excello Law är advokatfirman för entreprenörer av entreprenörer. Byrån erbjuder mindre och medelstora tillväxtföretag affärsjuridiska tjänster till fasta priser och abonnemang. Konceptet kommer ursprungligen från Storbritannien där man nu har en stor tillväxt med i genomsnitt en ny advokat per månad. I Sverige startades verksamheten 2013 av advokaten och delägaren John Tengström. Excello Law har idag tre delägare och huvudkontor i Stockholm.

Taggar:

Snabbfakta