Excello Law i Veckans Affärer: "Därför erbjuder vi fasta priser"

Report this content

Excello Law arbetar långsiktigt med att erbjuda entreprenörer nya lösningar kring affärsjuridiska tjänster. Behovet av nätbaserade tjänster är stort och här levererar Excello kvalitativa erbjudanden med fasta priser och utan obehagliga överraskningar på fakturan.

Konceptet kommer från Storbritannien och sprids nu över hela världen med nöjda kunder och allt fler advokater som väljer att jobba enligt den nya modellen. Excello väljer bort dyra kontor och fina bilar och fokuserar på nyttan för kunden och att långsiktigt skapa bra relationer.

John Tengström, vd och grundare, utvecklar sina tankar kring branschens problem i en uppmärksammad debattartikel i Veckans Affärer här:

Excello Law är advokatfirman för entreprenörer av entreprenörer. Byrån erbjuder mindre och medelstora tillväxtföretag affärsjuridiska tjänster till fasta priser och abonnemang. Konceptet kommer ursprungligen från Storbritannien där man nu har en stor tillväxt med i genomsnitt en ny advokat per månad. I Sverige startades verksamheten 2013 av advokaten och delägaren John Tengström. Excello Law har idag tre delägare och huvudkontor i Stockholm.

Taggar:

Snabbfakta