Fabege publicerar årsredovisningen för 2016

Den svenska versionen av Fabege AB:s årsredovisning 2016 publiceras på bolagets webbplats www.fabege.se den 1 mars 2017, klockan 08:00.

Den engelska versionen av årsredovisningen publiceras 24 mars 2017, klockan 08:00.

Peter Kangert, IR-ansvarig, tel 08-555 148 40, 073-092 72 49

Fabege är ett fastighetsbolag med fokus på stadsutveckling och kommersiella fastigheter. Vi utvecklar attraktiva och hållbara stadsdelar med moderna kontor, bostäder och ett brett utbud av service - tillsammans med strategiska partners. Både vårt perspektiv och ägande är långsiktigt och vår passion är att skapa rätt förutsättningar för alla som bor, verkar och vistas i våra områden. Vi finns på ett begränsat antal delmarknader med hög tillväxt i Stockholmsområdet. Fabege aktien är noterad på Nasdaq Stockholm, Large Cap-segmentet. För mer information, vänligen besök oss på www.fabege.se