Nya bistron Klang Market lockar med gårdskaffe och hantverksbryggd öl.

Report this content

I början av oktober öppnar en ny, efterlängtad bistro i Fältöversten. Klang Market kommer att servera från inspirerande menyer och bistron erbjuder frukost, lunch, fika, after work och middag att avnjuta på plats, eller ta med.

Det känns väldigt roligt att kunna bidra med någonting nytt i Fältöversten.

Att ge människorna där en möjlighet att ta en after work, en kaffe på väg till jobbet eller en lång brunch på lördagsförmiddagen. Vårt koncept är framtaget för att möta alla behov som finns runt Karlaplan, säger Elin Stråkendal, marknadsansvarig på Klang Market.

Gästerna kommer att erbjudas välgjord och modern mat med överraskande smaker. Menyerna har tagits fram med inspiration från världens alla hörn, och råvarorna är noga utvalda. Dryckesutbudet är varierat med allt från välsmakande, utvalda viner, fransk cider och champagne till hantverksbrygd öl och gårdskaffe.

­­Vi ställer höga krav på både maten och drycken vi serverar. Och på de som serverar den. Vår personal är kunniga, glädjesmittande och prestigelösa människor. Det är vi stolta över.

Klang Market kommer att ha öppet från tidig morgon till sen kväll.

Bildmaterial finns att hämta på faltoverstencentrum.com/press.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Elin Stråkendal, marknadsansvarig

Klang Market Sweden AB

E-post: elin@klangmarket.se

Tel: 070-461 19 04

Kontakt Fältöversten

Henriette Johansson, centrumchef

Fältöversten Stockholm

E-post: Henriette.johansson@klangmarket.se

Tel: 070-542 94 39

Henriette Johansson, centrumchef

Fältöversten Stockholm

E-post: henriette.johansson@amffastigheter.se

Tel: 08-696 34 97

I Fältöversten samlas alla som bor och lever kring Karlaplan. Vi är en naturlig del av stadsdelen och erbjuder shopping med ett 50-tal butiker, servicetjänster och restauranger.

Taggar: