Pressinbjudan: Årets bästa hyresvärdar utses

På tisdag, den 30 oktober, presenteras resultatet av årets Fastighetsbarometer, som visar vilka fastighetsägare som har de nöjdaste kunderna på kontorssidan. Samtidigt avslöjas också vem som får Fastighetstidningens utmärkelse Årets Fastighetsägare.

Avslöjandena sker på Nöjd-Kund-Index-dagen, som arrangeras av Fastighetsägarna Sverige, i samarbete med CFI Group och Fastighetstidningen.

På seminariet, som leds av journalisten Patrik Peter, träffar ni också skådespelerskan Lena Endre som talar om det uttrycksfulla ledarskapet och trendanalytikern Göran Adlén som visar hur man kan bli ”det älskade företaget”. Och Mats Frid, VD för CFI Group avslöjar myterna om vad det är som skapar nöjda kunder.

Seminariet hålls på Berns, Kammarsalen, Berzelii Park i Stockholm mellan klockan 11:30 – 17:00.

Meddela gärna Madeleine Helgesson, tfn 08-613 57 32,
madeleine.helgesson@fastighetsagarna.se att ni kommer.

Välkomna!
Fastighetsägarna Sverige