Förändring i styrelsen

Förändring i styrelsen Magnus Persson, ordinarie styrelseledamot i Tripep AB (publ) har meddelat bolaget att han avgår ur styrelsen från och med idag. Magnus Persson är partner i HealthCap som tidigare meddelat att de har avyttrat hela sitt aktieinnehav i Tripep AB (publ). För ytterligare information kontakta Hans Möller, VD, telefon 08-449 84 80, mobil 0708-15 16 89, e-post: hans.moller@tripep.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/04/20011004BIT00910/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/04/20011004BIT00910/bit0001.pdf