Gemensam marknadsföring med Fastighetsbyråns utlandskontor

VR- och drönarföretaget FastOut har gemensamt med Fastighetsbyråns utlandssatsning tagit fram marknadsmaterial för VR tjänster. Materialet kommer användas för att visa potentiella säljare hur VR kan hjälpa till vid en bostadsförsäljning.

FastOuts satsning på spanska solkusten samt i Portugal har blivit populär bland Fastighetsbyråns utlandskontor. 20 av de 25 utlandskontor som Fastighetsbyrån har i Spanien och Portugal är nu kunder till FastOut och använder bolagets VR-produkter för att visa upp områden och bostäder i VR.

“Vi är väldigt glada att våra produkter är så uppskattade och att så många av Fastighetsbyråns kontor på kort tid blivit kunder. Riktigt kul är det när vi får feedbacken att våra VR-lösningar leder till förbättrad kundupplevelse och ökad telefonförsäljning eftersom kunder nu kan uppleva bostäder och områden innan de flyger ner till Spanien och Portugal”, säger Håkan Lindgren, grundare och affärsutvecklare på FastOut.

Här kan ni se den gemensamma intagsfilmen: https://vimeo.com/237918366