Fastpartner hyr ut 5 000 kvm till Aleris på Lidingö

Fastpartner har tecknat ett hyresavtal med Aleris, som innebär att ett äldreboende på närmare 5 000 kvm kommer att skapas i Dalénum på Lidingö. I och med avtalets tecknande finns inga större vakanser kvar i fastigheten Aga 2, som totalt omfattar cirka 23 000 kvm uthyrningsbar yta. Uthyrningen är ett led i Fastpartners framgångsrika uthyrningsarbete under 2017 där lokalernas användning anpassas till marknadens efterfrågan. Uthyrningen är ett bevis på Dalénum-områdets attraktionsförmåga.

- Vi ser fram emot att öppna äldreboendet Aleris Dalénum Plaza med ett ypperligt läge på Lidingö, säger Kristin Ahne, Affärsområdeschef äldreboende på Aleris Omsorg.

Stockholm den 9 november 2017

Christopher Johansson, vVD Fastpartner AB
Tel: 08 – 562 517 07

Svante Hedström, Fastighetschef Fastpartner AB