FCM - världens ledande affärsresebyrå för sjunde året i rad

FCM Travel Solutions har utsetts till världens ledande affärsresebyrå för sjunde året i rad. Det skedde under galan World Travel Awards 2017 i Vietnam i helgen.

FCM Travel Solutions nordiska Managing Director Bodil Månsson är oerhört stolt över utmärkelsen och de framgångar man har nått bara det senaste året.

- 2017 har varit en milstolpe för FCM Travel Solutions globalt, såväl som för oss här i norden. Vi har stärkt vår närvaro i nyckelregioner och lyckats nå ut till fler multinationella kunder. Utöver det har vi lanserat den högteknologiska plattformen FCM Connect, och vår prisbelönta mobilapplikation Sam (Smart Assistant), som är baserad på AI-teknologi, säger hon.

- Det är vår service och våra branschledande tekniklösningar som år efter år gjort det möjligt för våra kunder att effektivisera sina reseprogram. Vårt engagemang och vår kompetens har givetvis också spelat en viktig roll till att vi fått ta emot utmärkelser både regionalt och globalt, som World Travel Awards 2017. Tidigare i år blev vi också framröstade till bästa affärsresebyrån i Danmark

World Travel Awards firar 24-årsjubileum i år och är kända som en av världens mest eftertraktade reseutmärkelser. Resultatet har röstats fram av rese- och turistpersonal över hela världen och avser de senaste 12 månaderna.

Under 2017 har FCM även fått utmärkelserna:

• Danmarks ledande affärsresebyrå
  • Afrikas ledande affärsresebyrå
  • Asiens ledande affärsresebyrå
  • Australiens ledande affärsresebyrå
  • Europas ledande affärsresebyrå
  • Mexico och Central Amerikas ledande affärsresebyrå
  • Mellan Österns ledande affärsresebyrå
  • Nordamerikas ledande affärsresebyrå
  • Sydamerikas ledande affärsresebyrå

För mer information kontakta:
Bodil Månsson, Managing Director FCM Travel Solutions Nordic

Om FCM Travel Solutions:

FCM är en ledande global affärsresebyrå som tillhandahåller kompletta affärsreselösningar till medelstora och stora företag. FCM erbjuder global närvaro med lokal, flexibel och personlig service. Vi har ett regionalt fokus med ett globalt nätverk i 90 länder som säkerställer en djup förståelse för varje kunds lokala affärskultur och resemiljö. Vårt moderbolag, Flight Centre Travel Group (FCTG) grundades 1981 och är ett av världens största reseföretag. Med huvudkontor i Australien, är FCTG noterat på den australiensiska börsen och har en årlig omsättning på AUD 18 miljarder (2016).

World Travel Awards har utsett FCM till världens ledande Travel Management Company under sju år i rad (2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011)

Taggar: