Feelgood: Inbjudan att teckna aktier i Feelgood

Feelgood är ett ungt och snabbväxande företag inom den expansiva hälsosektorn. Företaget har ca 435 anställda fördelade på 28 enheter i Norden inom Motion & Hälsa, Fysioterapi samt Företagshälsovård.

Under innevarande år har ett antal förvärv genomförts och presenterats där Workline är det senaste och det absolut största.

Förvärvet av Workline innebär att verksamheten i det närmaste fördubblas.

Den nu aktuella nyemissionen avses att användas för finansiering av förvärvet av Workline samt kompletterande förvärv.
En mindre del kan även komma att användas för offensiva marknadssatsningar.

Detta meddelande mottar du som prenumerant på information från Feelgood via HUGIN. Om du är intresserad av att finnas tillgänglig på Feelgoods egen email-lista för att få annan relevant information, vänligen registrera din email-adress här

Beställning av tryckt prospekt och anmälan görs till Erik Penser på adress: corporate.finance@penser.se

Hela inbjudan kan laddas ned från medföljande länk: http://reports.huginonline.com/Inbjudan.pdf

Hela prospektet kan laddas ned i PDF-format från Feelgoods egen hemsida http://www.feelgoodsvenska.se/

och Erik Pensers hemsida http://www.penser.se

Feelgood Svenska AB <br >Sibyllegatan 32 <br >114 43 Stockholm <br >Telefon: 08-545 810 00 <br >Fax: 08-660 0104 <br >E-mail: info@feelgoodsvenska.se <br >www.feelgoodsvenska.se <br > <br >Erik Penser Fondkommission AB <br >Box 7405 <br >103 91 Stockholm <br >Telefon: 08-463 8000 <br >Fax: 08-611 2706 <br >E-mail: corporate.finance@penser.se <br >www.penser.se

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretagVi finns över hela Sverige med ca 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 orter över hela landet, varav drygt 40 är egna anläggningar. Koncernen Feelgoods verksamhet spänner över flera områden: företagshälsa, träning och sjukgymnastik. Företaget grundades 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. Vi erbjuder ett brett spektrum av hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa för företag och ökad livskvalitet för privatpersoner.