Feelgood: Valberedningens förslag till ny styrelse

Feelgoods valberedning föreslår inför bolagsstämman i maj en mindre styrelse med fem ledamöter. Valberedningen föreslår omval av Christoffer Lundström och Fredrik Thafvelin samt två nya namn och återval av Bengt Stillström. Till styrelsens ordförande föreslås Fredrik Thafvelin.

De nya namnen är Karin Wallin och Jan-Erik Karlsson. Karin Wallin är civilekonom med inriktning på servicemanagement och arbetar idag i rekryteringsföretaget Maquire, som hon också är en av grundarna av. Karin har tidigare arbetet för Manpower, Telia Nära och som marknadsförare i hotellbranschen. Jan-Erik Karlsson var fram till 2010 vd för Cap Gemini Svenska AB där han arbetat i ledningen sedan 1992. Bengt Stillström är tidigare VD och grundare av AB Traction, numera styrelseordförande.

Stockholm 2012-03-30

För frågor kontakta:

Styrelsens ordförande: Fredrik Thafvelin Mobil 0709-191200
E-post: fredrik.thafvelin@online.no

Om Feelgood:
Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, träning och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med drygt 590 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 orter över hela landet, varav sextiotalet är egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap.

Ytterligare information om Feelgood återfinns på www.feelgood.se.

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretagVi finns över hela Sverige med ca 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 orter över hela landet, varav drygt 40 är egna anläggningar. Koncernen Feelgoods verksamhet spänner över flera områden: företagshälsa, träning och sjukgymnastik. Företaget grundades 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. Vi erbjuder ett brett spektrum av hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa för företag och ökad livskvalitet för privatpersoner.