Feelgood publicerar årsredovisningen för 2012

Hälsoföretaget Feelgood Svenska AB, noterat på Nasdaq OMX Nordiska Small Cap, meddelar idag att företaget publicerar den fullständiga årsredovisningen för 2012 på www.feelgood.se. Tryckt version kommer inom kort att finnas för beställning.

Feelgoods årsstämma hålls den 22 maj 2013.

Stockholm 2013-04-26

Kontaktpersoner:

Joachim Morath
tf Verkställande direktör

E-post: joachim.morath@feelgood.se

Cecilia Höjgård Höök
Koncernkontroller

Tel: 0700 -92 24 84
E-post: cecilia.hojgard-hook@feelgood.se

Om Feelgood:

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa ,sjukgymnastik och primärvård. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 570 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 enheter över hela landet, av dessa är sextiotalet egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Nordic, Small Cap.

Ytterligare information om Feelgood återfinns på www.feelgood.se.

Taggar:

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretagVi finns över hela Sverige med ca 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 orter över hela landet. Koncernen Feelgoods verksamhet spänner över flera områden: företagshälsa, träning och sjukgymnastik. Företaget grundades 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. Vi erbjuder ett brett spektrum av hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa för företag och ökad livskvalitet för privatpersoner.