Feelgood publicerar årsredovisningen för 2014

Hälsoföretaget Feelgood Svenska AB, noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag, meddelar idag att företaget publicerar den fullständiga årsredovisningen för 2014 på www.feelgood.se. Tryckt version kommer inom kort att finnas för beställning.

Feelgoods årsstämma hålls den 22 maj 2015.

Stockholm 2015-04-24

Kontaktpersoner:
Joachim Morath

E-post: joachim.morath@feelgood.se

Cecilia Höjgård Höök
CFO
Tel: 0700 -92 24 84

E-post: cecilia.hojgard-hook@feelgood.se

Om Feelgood:

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, träning, sjukgymnastik och primärvård. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på 200 enheter över hela landet, av dessa är femtiotalet egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. www.feelgood.se .

Taggar:

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretagVi finns över hela Sverige med ca 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 orter över hela landet, varav drygt 40 är egna anläggningar. Koncernen Feelgoods verksamhet spänner över flera områden: företagshälsa, träning och sjukgymnastik. Företaget grundades 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. Vi erbjuder ett brett spektrum av hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa för företag och ökad livskvalitet för privatpersoner.