Feelgood tecknar nytt avtal med Volvo Car Corporation

Feelgood har fått förnyat förtroende från Volvo Car Corporation genom ett nytt avtal om företagshälsovård för Volvo Car Corporations anställda. Avtalet är ett resultat av en upphandling där Volvo Car Corporation valt att förlänga sitt långa samarbete med Feelgood.

-  Vi är självklart glada över att Volvo Car Corporation valt att förnya sitt förtroende för Feelgood. Vi har ett långt och mycket nära samarbete där vi jobbar hårt för att skapa resultat. Jag ser det här avtalet som ett kvitto på att det vi gör är värdefullt och ser fram emot att fortsätta vårt systematiska arbete för en bra arbetsmiljö och stärkt hälsa hos Volvo Car Corporations medarbetare säger Johan Mähler, försäljnings- och marknadschef på Feelgood.

Avtalet omfattar ca 20 500 medarbetare och gäller från 2018-01-01 till 2020-12-31.

Stockholm 2017-05-31

För mer information, kontakta:

Joachim Morath
VD, Feelgood
E-post: joachim.morath@feelgood.se

Johan Mähler
Försäljnings- och marknadschef, Feelgood
E-post: johan.mahler@feelgood.se

Om Feelgood

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, träning, och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster nära 200 enheter över hela landet. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. www.feelgood.se.

Taggar: