Inbjudan till Pressfrukost: Blir vi sjuka av jobbet?

Välkommen till pressfrukost torsdag 2 juli om Sveriges största fleråriga studie om sjukskrivningarnas orsaker och hur det egentligen ligger till med myter kring jobb, livsstil, stress och hälsa.

Feelgood har under åren 2008-2014 genomfört en omfattande enkätstudie om människors livssituation, hälsa, arbetssituation med mera. Den har aldrig tidigare publicerats, men imorgon presenteras för första gången några av studiens viktigaste slutsatser.

Tid:                torsdag den 2 juli klockan 9.00 (frukost serveras från 8.30)

Plats:             O’Leary’s på Strandgatan 13, Visby

Anmälan:      info@feelgood.se

Presentationen hålls av Feelgoods vd Joachim Morath.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Joachim Morath, vd, 070-213 08 23, joachim.morath@feelgood.se

Om Feelgood
Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, träning, och sjukgymnastik. Vi erbjuder hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster nära 200 enheter över hela landet, av dessa är sextiotalet
 egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Nordic, Small Cap.www.feelgood.se.