Stefan Johansson ny regionchef på Flexator

Den 27 februari började Stefan Johansson som ny regionchef på Flexator i Gråbo. Han kommer att arbeta med försäljning och utveckling av industriellt tillverkade bodar och uthyrningsmoduler.

Stefan är 31
år och bor i numera i Göteborg. Hans senaste anställning var som platschef på PEAB i Lidköping. Organisatoriskt är Regionchefen för bodar och uthyrningsmoduler direkt underställd Lars Rydström, vice verkställande direktör.

- Det är mycket roligt att Stefan kommit till vårt bolag. Vi är övertygade om att han med sin erfarenhet från det traditionella byggandet kommer att tillföra mycket positivt. Stefan har ju också erfarenhet av att arbeta i våra bodar från sitt förra jobb och kan säkert tillföra praktisk kunskap utifrån dessa erfarenheter, säger Kristian Grimsbo marknadschef på Flexator AB.

Lars Rydström, Vice vd Tel 0302-455 39
Kristian Grimsbo, Marknadschef Tel 0380-55 07 65

Flexator AB ingår i Nordic Modular Group AB som utgör en division i Kungsleden AB (publ).
Flexator AB är sedan 50 år marknadsledande inom modulbyggda verksamhetslokaler. Skolor, förskolor, kontor, hotell, vård- och gruppboende samt bodar och uthyrningsmoduler är en del av produktutbudet.

En av Sveriges ledande modultillverkare av verksamhetslokaler. Flexator är ett industriföretag som bygger skolor, kontor, boenden och bodar. Verksamheten vänder sig på professionella kunder som kommuner och företag. Flexator strategi är att ta den traditionella byggprocessen och anpassa den till ett industriellt flöde. Med detta arbetssätt uppnår man en bättre slutprodukt som gagnar kunderna då man har hela flödet under kontroll. Flexator AB ingår i Nordic Modular Group som utgör en division i Kungsleden AB (publ). Flexator AB är sedan 50 år marknadsledande inom modulbyggda verksamhetslokaler. Skolor, förskolor, kontor, hotell, vård- och gruppboende är en del av produktutbudet. Läs mer på www.flexator.se