Redeye: Crowdsoft - För låg säljaktivitet

Det stora utropstecknet för det första kvartalet gäller den svaga försäljningsutvecklingen. Vd kommunicerar att förklaringen ligger i en för låg säljaktivitet under kvartalet. Högre försäljning från Q3’18 och framåt väntas, dock inte i linje med fjolårets siffror. Vi reviderar framförallt ner våra försäljningsprognoser med en lägre värdering som följd.

Läs vidare och ladda ner vår nya research update: https://goo.gl/RmKag7

Börja följa bolag hos Redeye för att direkt få de senaste analyserna inom Tech och Life Science.

Detta är ett pressmeddelande från Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/

Om Flowscape Technology Flowscape är ”the modern office flowmaker”. Genom att erbjuda toppmodern IoT-baserad teknologi, minskar Flowscape tidsödande och ökar interaktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor. Flowscape har en stark kundbas med över 100 kunder varav fler än 25 multinationella bolag såsom Telia, Ericsson och Kinnarps. Partners inkluderar Atea, Fujitsu, Ricoh, Ericsson och Cisco. Med kontor i Stockholm, Karlskrona och London, växer teamet bestående av 30 flowmakers kontinuerligt. För mer information, besök www.flowscape.se