Folksam KPA Fonder. Årsrapport 2000

Folksam KPA Fonder. Årsrapport 2000 KPA Fonder Årsberättelse 2000 - VD har ordet 1 - Våra etiska kriterier 2 - Sverige och världen i fokus 4 - Etisk förvaltning med finansiella glasögon 7 - Så arbetar vi med etik i pratiken 9 - Vad är risk? 11 - Besök www.kpa.se 14 - Vi som arbetar med KPA Fonder 15 - KPA Etisk Aktiefond - årsredogörelse 17 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning - KPA Etisk Blandfond 1 - årsredogörelse 25 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning - KPA Etisk Blandfond 2 - årsredogörelse 33 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning - KPA Etisk Räntefond - årsredogörelse 42 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning - Fondöversikt 45 - Redovisningsprinciper 45 - Allmänna bestämmelser och fondbestämmelser 47 - Ordlista 52 - Anmälningsblankett för månadssparande Folksams kunskap inom trafiksäkerhet är känd över hela världen. Vartannat år sedan 1984 presenteras rapporten "Hur säker är bilen?", en sammanställning baserad på verkliga olyckor. Folksam är en av de största aktörerna i Sverige när det gäller bilförsäkringar, och arbetar aktivt med bland annat trafiksäkerhet och miljö för att bidra till ett långsiktigt hållbart samhälle och trygghet för individen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/02/01/20040322BIT20310/wkr0006.pdf Hela rapporten