Tyska kvalitetsfönster till mycket bra pris på nätet!

Report this content

Fönster24 är en av de stora fönsterleverantörerna på nätet. Företaget har sina rötter från 1872 då företaget grundades i Stuttgart med namnet ”Gebrüder Neuffer Fensterfarbik”. Företaget har alltså tillverkat fönster i över 140 år.  Det var först 2010 man öppnade upp möjligheten att sälja fönster via nätet. Det visade sig snabbt bli en succé och har blivit vald som årets e-handelsföretag i Tyskland och har blivit certifierat av Trusted Shops för den höga kvalitet som våra fönster har.

En av de största fördelarna med att handla över nätet är priset som kan vara upp till 70% billigare än i de lokala butikerna. En av de stora faktorerna till att vi kan erbjuda fönster så pass billigt är fördelen att kunna sälja fönster via nätet. Vi slipper att betala kostnader för att hyra en lokal med mera. Ovasett vad det är för byggprojekt du har på gång så är vi säkra på att vi har det som passar dig som bygger nytt, rustar upp eller renoverar.

Det är inte bara fönster vi har att erbjuda, utan vårt utbud består även av täcklister, fönsterbleck, fönsterbänkar, jalusier, altandörrar, ytterdörrar, aluminiumfönster, träfönster och PVC-fönster. Alla beställningar kommer att skickas inom 24 timmar och levereras inom ett par dagar. Vi packar alla produkter säkert för att undvika att skador uppstår vid leverans. Kom ihåg att du alltid har 14 dagars returrätt enligt köpslagen om ångerrätt, och behöver inte känna dig nervös över att handla på nätet.

Vi vet att det är viktigt att vara aktiva på sociala medier och TV. Att konstant finnas där kommer att bidra till förtroende och pålitlighet. Vår vision är att bli en av de ledande aktörerna när det kommer till fönsterförsäljning på nätet. Ta gärna tillfället i akt att besök oss på våra sociala medier och ställ gärna frågor. Vi kommer att annonsera ut olika kampanjer lite då och då.

För mer information, var vänlig besök www.fönster24.com

Kontakta Oss