Diskussioner pågår mellan Föreningsbanken och Sparbanken Sverige

Diskussioner pågår mellan Föreningsbanken och Sparbanken Sverige Med anledning av att Föreningsbanken och Sparbanken Sverige har begärt stopp i handeln med respektive bolags aktier meddelas härmed att diskussioner för närvarande pågår mellan Föreningsbanken och Sparbanken Sverige kring formerna för ett möjligt samgående. Information kommer att lämnas tisdagen den 18 februari klockan 09.45. Föreningsbanken Sparbanken Sverige ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1997/02/17/19990212BIT00370/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1997/02/17/19990212BIT00370/bit0002.pdf