Fristående Sparbanker som offentliggjort överenskommelse om förvärv av FB-kontor

Bilaga Fristående sparbanker som offentliggjort överenskommelse om förvärv av föreningsbankskontor Färs &Frosta sparbank Häradssparbanken Mönsterås Kristianstads sparbank Pitedalens sparbank Roslagens sparbank Sala sparbank Skaraborgs läns sparbank Sparbanken HHS Sparbanken i Alingsås Sparbanken i Enköping Sparbanken i Lidköping Sparbanken Sörmland Sparbanken Tanum Sparbanken Tranemo Söderhamns sparbank Sölvesborg-Mjällby sparbank Tjustbygdens sparbank Westra Wermlands sparbank ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1997/10/30/19990208BIT00240/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1997/10/30/19990208BIT00240/bit0002.pdf