Hubert Fromlet blir gästprofessor vid Handelshögskolan Baltic Business School

Hubert Fromlet blir gästprofessor vid Handelshögskolan Baltic Business School Hubert Fromlet, chefekonom i FöreningsSparbanken, har utsetts till gästprofessor vid Handelshögskolan Baltic Business School i Kalmar från och med höstterminens start. Denna utnämning påverkar inte Hubert Fromlets befattning som chefekonom i FöreningsSparbanken eller som adjungerad professor vid Blekinge Tekniska Högskola. För ytterligare information: Einar Frydén, informationsavdelningen, tfn: 0705-11 00 33 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/13/20020813BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/13/20020813BIT00290/wkr0002.pdf