Inbjudan till Årets Gnosjöare 2003 - rättelse

Rättelse av tidigare pressinbjudan: Riksfinalen äger rum tisdagen den 18 november i Gnosjö. Årets Gnosjöare 2003 Press och övriga medier inbjudes härmed till riksfinalen av Årets Gnosjöare 2003 som äger rum tisdagen den 18 november i Kunskapscentrum i Gnosjö. Årets Gnosjöare är FöreningsSparbankens entreprenörstävling som syftar till att lyfta fram företagare runt om i landet som har förverkligat sina idéer och skapat arbetstillfällen och tillväxt i Sverige. Förstapristagaren vinner en lärresa till ett Gnosjö ute i världen motsvarande ett värde av 50.000 kronor. Totalt går sex finalister från olika regioner i Sverige vidare till riksfinalen. Hittills har följande fem korats: * Gunilla Samuelsson, Xzakt Kundrelation AB, Skellefteå * Tomas Olofsson, Lemont Maskin AB, Grangärde * Christer Sundberg och Hans-Erik Månsson, MRT System AB, Karlskrona * Nicklas Kvick och Torgny Carlsson, Kvick Carlsson Racing Produkter AB, Falköping * Göran Pettersson, Byggmax Koncernen, Halmstad Den sjätte och sista finalisten utses i slutet av denna vecka. Riksjuryn består av Birgitta Johansson-Hedberg,VD och koncernchef FöreningsSparbanken, Gunvor Engström, VD Företagarna samt Christer Gustafsson, Kommunalråd Gnosjö Kommun. Läs mer om finalprogrammet på http://www.foreningssparbanken.se/aretsgnosjoare/ Årets Gnosjöare arrangeras i samarbete med Gnosjö Kommun och Företagarna. Välkommen! För ytterligare information: Marie Halling, marknadschef Företag, FöreningsSparbanken, tfn: 0705-24 67 60 Claes Fagerström, chef Sponsring & Evenemang, FöreningsSparbanken, tfn 0705-60 18 60 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/13/20031113BIT00770/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/13/20031113BIT00770/wkr0002.pdf