Robert Stenram ny ordförande i Svenska Handelskammaren i Japan

Robert Stenram ny ordförande i Svenska Handelskammaren i Japan Robert Stenram, FöreningsSparbankens representant i Tokyo, har utsetts till ny ordförande i Svenska Handelskammaren i Japan. Den 1 januari 1999 efterträder han Jan Heiniö från Pharmacia & Upjohn. Svenska Handelskammaren i Japan har till uppgift att främja handelsutbytet mellan Sverige och Japan samt att skapa ett gynnsammare marknadsklimat för sina drygt 130 medlemsföretag. För ytterligare information: Robert Stenram, tel +81 354 746 041 Einar Frydén, informationsansvarig 070-511 00 33 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1998/12/08/19981208BIT00260/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1998/12/08/19981208BIT00260/bit0002.pdf