Swedbank Markets förstärker på räntesidan

Swedbank Markets förstärker på räntesidan Swedbank Markets, FöreningsSparbankens investmentbank, förstärker enheten Fixed Income genom rekrytering av Jens Vahlqvist som Senior Bond Trader. Rekryteringen är ytterligare ett led inom Swedbank Markets offensiva satsning på handel i svensk marknadsrisk. Jens Vahlqvist tillträder sin nya tjänst den 1 mars 2004. Vahlqvist kommer närmast från Nordea i Köpenhamn där han varit Market Maker. För ytterligare information: Jan Lundquist, Head of Rates, Swedbank Markets tfn: 08-700 99 09 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/27/20031127BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/27/20031127BIT00290/wkr0002.pdf