Pressinbjudan: Teater och debatt på Odenteatern

Vilken sida har det mest småföretagarvänliga handlingsprogrammet? Se Karin Pilsäter (fp) och Luciano Astudillo (s) grillas av Anders Andersson, chefredaktör för tidningen Driva Eget, och teaterdirektören Paula Ternström.

Välkommen på debatt och teaterföreställning torsdagen den 9 oktober kl. 19.30 på Odenteatern i Stockholm.

Odenteatern ger småföretagarkomedin “Dagen är nattens mormor”, som handlar om en familj som driver en städfirma och blir utsatt för revision.

Föreställningen pågår till cirka 21.00 (inkl. paus). Därefter inleds debatten.

För pressbiljetter kontakta Paula Ternström via e-post paula@odenteatern.se eller ring Odenteaterns biljettkassa: 08 - 32 60 90.

För mer information:

Paula Ternström, teaterdirektör, Odenteatern Tel: 070 - 461 43 64

Se även www.odenteatern.se

Varmt Välkommen!

Paula Ternström, teaterdirektör, Orionteatern Anders Andersson, chefredaktör, Driva eget Mats Eriksson, småföretagare, Mats Eriksson Catering Camilla Littorin, förbundssekreterare, FöretagarFörbundet