Pressmeddelande från FOREX Bank

Enligt ett tidigare pressmeddelande den 05 april 2017, meddelande FOREX Bank att CFO Karl Högstedt beslutat att lämna FOREX Bank efter tre år i företaget för att söka nya utmaningar. Nu kan vi glädjande nog meddela att han har bestämt sig för att stanna kvar i företaget och i sin befattning.
- Karl Högstedt har gjort en stor insats för FOREX Bank och har varit en mycket stor tillgång, både i sitt arbete som finanschef och som en bra kollega och person. Nu kan vi se fram mot fortsatta och spännande utmaningar tillsammans med honom och hans team, säger tf vd Bo Lagergren.

Denna information är  sådan som FOREX Bank AB (publ) ska offentliggöra enligt EU:S marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 16 maj 2017, kl 12:30 CET.

Bo Lagergren, tf vd, bo.lagergren@forex.se, +46 70 5122150
Tom Friberg, kommunikationschef, tom.friberg@forex.se, +46 70 2013000

FOREX Bank är sedan 1965 Nordens marknadsledare på resevaluta. Sedan mitten av år 2003 erbjuds även ett växande utbud av andra banktjänster; inlåning, utlåning, betalningsförmedling, kassaservice samt kredit- och betalkort. FOREX Bank finns på över 130 centralt belägna platser över hela Norden, www.forex.se0771‑222221