Redeye: Research Update of Formpipe Software

Formpipe finished the year strongly, and the SaaS sales continue to take place at an accelerating rate. This means that the underlying profitability is better than what it looks like at the first impression. Read more in the Research Update by Johan Svantesson: https://goo.gl/7xTvor

Start following Formpipe at Redeye to instantly receive our latest equity research.

This is a press release from Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/

Om oss

FormPipe Software AB (publ) är ett programvarubolag inom ECM (Enterprise Content Management). Vi utvecklar och levererar ECM-produkter för att strukturera information i större företag, myndigheter och organisationer. Våra programvaror hjälper organisationer att fånga, hantera, distribuera och sätta information i ett sammanhang. Sänkta kostnader, minimerad riskexponering och strukturerad information är vinster av att använda våra ECM-produkter.FormPipe Software etablerades 2004 och har kontor i Stockholm, Uppsala, Linköping, Skellefteå och Köpenhamn. FormPipe Software AB (publ) är listat på NASDAQ OMX marknadsplats First North.