Redeye: Formpipe - Standing strong

Formpipe started the year strongly, and profitability came in significantly higher than we expected. As a result of Formpipe’s long contracts and the SaaS-trend, which we consider to be favorable in the medium term, we have increased our assumptions. The DCF-valuation indicates a value range of SEK 10-24 with a Base case of SEK 17 per share.

Read more in the Research Update by Johan Svantesson: https://goo.gl/34hjak

Start following Formpipe at Redeye to instantly receive our latest equity research.

This is a press release from Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/

Om oss

FormPipe Software AB (publ) är ett programvarubolag inom ECM (Enterprise Content Management). Vi utvecklar och levererar ECM-produkter för att strukturera information i större företag, myndigheter och organisationer. Våra programvaror hjälper organisationer att fånga, hantera, distribuera och sätta information i ett sammanhang. Sänkta kostnader, minimerad riskexponering och strukturerad information är vinster av att använda våra ECM-produkter.FormPipe Software etablerades 2004 och har kontor i Stockholm, Uppsala, Linköping, Skellefteå och Köpenhamn. FormPipe Software AB (publ) är listat på NASDAQ OMX marknadsplats First North.