Inbjudan till pressträff: Försäkringskassans generaldirektör Dan Eliasson i Falun

Den 6 november besöker Försäkringskassans generaldirektör Dan Eliasson Falun för att träffa kunder och medarbetare.

I samband med besöket bjuder vi in media till en pressträff med Dan Eliasson, som nu varit generaldirektör i två år på Försäkringskassan.
På pressträffen medverkar också lokala chefer i Falun.

Pressträffen kommer att handla om hur Försäkringskassan vill göra det enklare för den som blir sjuk och om Försäkringskassans utveckling av självbetjäningstjänster.

Media hälsas välkomna onsdagen den 6 november kl.11.00 till Försäkringskassan, Gruvgatan 3, Falun.

Anmäl gärna deltagande till Annelie Sjöström, tfn 011-116 91 02
e-post: annelie.sjostrom@forsakringskassan.se