Inbjudan till pressträff i Gällivare med Försäkringskassans generaldirektör Curt Malmborg (imorgon - tisdag)

Inbjudan till pressträff med Försäkringskassans generaldirektör Curt Malmborg (imorgon - tisdag)

Försäkringskassans generaldirektör Curt Malmborg besöker Försäkringskassans kontor i Gällivare 2007-08-28 Mycket av Försäkringskassan verksamhet står i centrum för uppmärksamheten i medierna. Den totala sjukfrånvaron är fortfarande hög även om ohälsotalet är på väg ned, många har fastnat i sjukförsäkringssystemet, trots stora ansträngningar från olika håll.
Försäkringskassan är inne i en omfattande förändring, som bland annat berör Gällivare. Förändringen ska öka service och tillgänglighet för att bättre svara mot kundernas behov. I samband med besöket bjuder vi in till en pressträff med Curt Malmborg.
Tid: 28 augusti, 2007, klockan 12.00 Plats: Försäkringskassan, Garvaregatan 2, Gällivare Förutom Curt Malmborg deltar också områdeschefen Lotta Johansson i pressträffen.
Presskontakt: Robin Lapidus Presschef 08- 786 97 21

Pressmeddelande, Försäkringskassan