Påminnelse -  Inbjudan till pressträff:Försäkringskassans generaldirektör Dan Eliasson i Karlshamn

Idag den 17 april besöker Försäkringskassans generaldirektör Dan Eliasson Karlshamn för att träffa kunder, medarbetare och media.

I samband med besöket bjuder vi in till en pressträff med Dan Eliasson. Försäkringskassans platschef Lisbeth Grönwall kommer också att närvara.

Pressträffen kommer att handla om
- Vad händer i Karlshamn?
- Så vill Försäkringskassan göra det enklare för kunderna.

Media välkomnas onsdagen den 17 april kl. 10.30 till Försäkringskassan, Drottninggatan 81 (huvudentrén).

Anmäl deltagande till biträdande presschef Staffan Karlsson, 010-119 82 31.

e-post: staffan.karlsson@forsakringskassan.se

Medtag presslegitimation.