Freedesk AB lanserar Desk Riser ”Lite” och Laptop Stand inom e-handeln

Freedesk AB (”Freedesk”) meddelar härmed att bolaget har lanserat sina produkter Freedesk Desk Riser Lite och Freedesk Laptop Stand på sina hemsidor tillika webbshopar (www.thefreedesk.se) och (www.thefreedesk.com).

Freedesk Desk Riser ”Lite” och ”Lite Compact”
Freedesk Desk Riser Lite och Lite Compact är en enklare och lättare Desk Riser. Produkten förvandlar skrivbordet, matbordet eller soffbordet till ett höj- och sänkbart skrivbord på några få sekunder. Freedesk Desk Riser Lite är tillräckligt stor för en laptop, datorskärm, mus, och tangentbord men samtidigt tillräckligt liten för att inte ta upp onödigt extra utrymme på ditt skrivbord. Freedesk Desk Riser Lite Compact passar bra för den som huvudsakligen arbetar med Laptop. Den stilrena designen gör att Lite-modellerna
passar i alla miljöer – både på kontoret, i skolan och hemma. Produkterna finns från och med nu tillgängliga på bolagets e-handelssida (www.thefreedesk.se).

Freedesk Laptop Stand
Freedesk Laptop Stand är utvecklat för att ge en mer ergonomisk arbetsposition när man arbetar med bärbar dator. Produkten är anpassad för att användas tillsammans med Freedesk Desk Risers. Tillsammans skapar Freedesk Laptop Stand och Desk Riser en bra ergonomi för Laptop-användare. Freedesk Laptop Stand tillverkas i obehandlad björkplywood och väger 320 gram. Produkten finns från och med nu tillgänglig på bolagets e-handelssida (www.thefreedesk.se).

”Det är roligt att kunna lansera våra produkter Freedesk Desk Riser Lite och Freedesk Laptop Stand inom vår e-handel. Tillsammans med Freedesk Desk Risers skapar Freedesk Lap Top Stand en bra ergonomi, som ökar användarens produktivitet och förbränning. Våra Freedesk Desk Risers Lite och Lite Compact är framtagna specifikt för dig som söker en enklare och lättare Desk Riser. Prissättningen är dessutom lägre än våra ordinarie Desk Risers. Det framhäver produkternas enkelhet och tillgänglighet.” kommenterar VD Stefan Westergård.

För ytterligare information om Freedesk, vänligen kontakta:

E-post:
stefan.westergard@thefreedesk.com