FrontOffice förstärker Quickbit med brygglån inför listning

För att säkerställa fortsatt framgång i listningssarbetet av Quickbit eu AB (Quickbit) bistår FrontOffice AB (publ) (FrontOffice) bolaget med ett brygglån om 1 MSEK.

Lånet jämte upplupen ränta förfaller till betalning 90 dagar efter utlåningsdatum. Lånet löper med en fast räntesats om 10 % under löptiden.

"QuickBits listningsprocess fortskrider i fas med bolagets planering och QuickBit har också under senare tid gjort viktiga rekryteringar för att förbereda organisationen för en noterad miljö. Det känns därför viktigt att stötta bolaget när dessa väldigt spännande steg tas, säger Johan Lund, VD, FrontOfficeNordic AB (publ).

För status avseende Quickbits operativa utveckling och information kring pågående listningsprocess hänvisas till: https://news.cision.com/se/quickbit-eu-ab