Kommuniké extra bolagsstämma 30 juni 2017

FrontOffice Nordic AB (publ), med organisationsnummer 556935-4946, har i dag den 30 juni 2017 hållit extrabolagsstämma.

Bolagsstämman fattade enhälligt beslut om att dela ut aktierna i Abelco Investment Group AB (publ) i enlighet med förslaget.

Bolagsstämman fattade beslut att följande villkor ska gälla för vinstutdelningen:

- att för varje på avstämningsdagen innehavd aktie oavsett slag erhålls en (1) aktie i Abelco,

- att styrelsen bemyndigas att fastställa avstämningsdag för utdelningen, och

- att vinstutdelningen motsvarar en utdelning om 0,12 kr per aktie.

Denna information är sådan information som FrontOffice Nordic AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 30 juni 2017.