Frontyard inbjuder till analytikerträff

Frontyard inbjuder till analytikerträff Frontyard inbjuder till en träff för analytiker och media där Jan Engström, Koncernchef och VD kommenterar bokslutskommunikén samt presenterar företaget. Träffen äger rum tisdagen den 27 februari klockan 12.00 på Operaterassen. Anmälan till Finanstidningen på telefon 08-562 08 765 eller traffar@fti.se FRONTYARD är Europas ledande leverantör av intelligenta Internettjänster. Bolaget är marknadsledande inom produkter och tjänster för det intelligenta hemmet i Europa och inom videokommunikation i Skandinavien. Frontyards programvara och tjänster är idag tillgängliga på 3 språk och har användare i 22 länder. Frontyard är verksamt i 20 länder och har huvudkontor i Göteborg. Bolaget har ca 70 anställda. Bland Frontyards kunder och partners finns Ericsson, Halebop, MKB Fastighets AB, Telia, och Volvo. Frontyard är noterat på SBI-listan (ticker FROY-B). ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/26/20010226BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/26/20010226BIT00580/bit0001.pdf