Mandator tecknar nytt ramavtal med Göteborgs Stad

Ramavtalet tillsammans med tidigare ramavtal beträffande "IT-relaterade konsulttjänster" gör Mandator till en heltäckande konsultleverantör och stärker bolagets långsiktiga satsning på offentlig sektor.

Ramavtalet omfattar även Mölndals, Partille och Öckerö kommuner samt Göteborgs kyrkliga samfällighet.

De konsulttjänster som avses är konsulttjänster av administrativ karaktär inom bland annat:
- Strategisk ledning och styrning samt organisations- och verksamhetsutveckling
- Stöd till arbetsplatsutveckling
- Marknads-, opinions- och attitydundersökningar

Ramavtalet sträcker sig fram till 2005.

Ingela Möller, kundansvarig, Mandator, Tel 0709-950 120
Robert Karlsson, kommunikationschef, Mandator, Tel 0709-565 141