Finansdirektören lämnar

2015-02-17 PRESSMEDDELANDE

G5 Entertainments finansdirektör, Odd Bolin, har beslutat sig för att lämna G5 för ett annat uppdrag. Rekrytering av en ersättare har påbörjats, och tills vidare kommer Odd Bolin att fortsätta utföra sitt uppdrag.

Odd Bolin kommenterar: “G5 är ett starkt företag i en spännande bransch, och mina två år med bolaget har varit mycket givande. Nu är det dock dags för mig att anta nya utmaningar.”

Vlad Suglobov, CEO, kommenterar: “Odd var avgörande för G5 under den period då bolaget förberedde sig för och genomförde en notering på Nasdaq Stockholm. Vi är tacksamma för Odds bidrag och vi önskar honom all lycka i hans nya uppdrag.”

Petter Nylander, Styrelseordförande, +46 765250955

G5 Entertainment är utvecklare och förläggare av förstklassiga nedladdningsbara vardagsspel för Iphone, Ipad, Android, Mac och Windows 8. G5 Entertainments portfölj rymmer populära vardagsspel som Survivors: The Quest, Mahjong Journey, The Secret Society, Supermarket Mania, och andra. G5 Entertainment AB är noterat på Nasdaq Stockholm sedan 2014.