G5 Entertainment AB (publ) publicerar årsredovisning för 2015

G5 Entertainment AB (G5) har idag publicerat årsredovisning för 2015. Årsredovisningen finns tillgänglig på www.g5e.se/corporate.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som G5 Entertainment AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om handel med finansiella instrument och/eller lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 28 april 2016 klockan 14:30 CET.

Stefan Wikstrand, CFO, 46 84 111 115

G5 Entertainment AB är en utvecklare och förläggare av högkvalitativa free-to-play spel för iOS, Android, Kindle Fire och enheter som drivs av Windows. G5 utvecklar och publicerar spel som är familjevänliga, lätta att lära, och riktar sig till en bred publik av erfarna och oerfarna spelare. G5 äger ett antal populära spel titlar som Mahjong Journey®, Supermarket Mania® Journey, Farm Life™, Virtual City®, Special Enquiry Detail®, Hidden City®, och The Secret Society®. G5 Entertainment AB är noterat på Nasdaq Stockholm sedan 2014.