G5 Entertainment meddelar lansering av Mystery of the Opera: The Phantom’s Secret på iOS

PRESSRELEASE 2017-10-06

G5 Entertainment lanserar sitt nya spel Mystery of the Opera: The Phantom's Secret, vilket nu är tillgängligt över hela världen genom Apple App Store. Såsom Pirates & Pearls, som lanserades i augusti, är Mystery of the Opera: The Phantom's Secret helägt och utvecklat av G5:s egen utvecklingspersonal, vilket lägger till ytterligare ett spel i G5:s växande portfölj av helägda spel. Spelet har scener från berömda operor såsom Madame Butterfly, Figaro och La Traviata, vilket ger spelarna en ny och spännande upplevelse inom hidden object-genren. Som alla nyutvecklade G5-spel kommer Mystery of the Opera: The Phantom's Secret att ha G5 Friends-nätverket inbyggt, vilket möjliggör att spela och kommunicera med sina vänner.

För att ladda ner spelet från App Store kan du följa länken nedan:

Mer information om bolaget finns på www.g5e.se/corporate.

G5 Entertainment AB är en utvecklare och förläggare av högkvalitativa free-to-play spel för iOS, Android, Kindle Fire och enheter som drivs av Windows. G5 utvecklar och publicerar spel som är familjevänliga, lätta att lära, och riktar sig till en bred publik av erfarna och oerfarna spelare. G5:s spelportfölj inkluderar ett antal populära titlar som Mahjong Journey®, Survivors: the Quest®, Hidden City®, och The Secret Society®. G5 Entertainment AB är noterat på Nasdaq Stockholm sedan 2014.