Peg Parnevik kickar igång sommaren i Gallerian

Peg Parnevik har på kort tid charmat sig in i svenska folkets hjärtan. Hon slog igenom förra året tillsammans med sin familj i TV3:s realityserie Parneviks. Under våren har hennes låt Ain’t No Saint erövrat den svenska hitlistan. Nu är Peg i Sverige och den 9 juli bjuder hon in fansen till en spelning i Gallerian.

Familjen Parnevik fortsätter att leverera nya framgångssagor. Det senaste stjärnskottet är dottern Peg Parnevik som snabbt etablerat sig på den svenska artisthimlen. Låten Ain’t No Saint som släpptes i våras knep andraplatsen på Sverigetopplistan och har spelats mer än 17 miljoner gånger på Spotify. Den 9/7 gör Peg en avstickare från sin turné och bjuder på en spelning i Gallerian.

- Vi är så glada att Peg kommer hit och uppträder. Det blir hennes första framträdande i Sverige i sommar och vi är säkra på att hon kommer att bjuda på en härlig spelning, säger Åsa Bergendorf som är marknadschef för Gallerian.

Peg Parnevik kommer till Gallerian den 9/7 klockan 15:00. I samband med spelningen ges möjlighet att få träffa Peg som signerar idolkort.

För mer information, kontakta:

Åsa Bergendorf, marknadschef Gallerian
asa.bergendorf@amffastigheter.se