GAMING CORPS fortsätter mjuk lansering av Real Madrid Slam Dunk.

GAMING CORPS expanderar Real Madrid Slam Dunk Basketball för både iOS och Android till Slovenien, Kroatien, Grekland, Israel i tillägg till Australien, Mexiko, Nya Zealand och Filippinerna.

Real Madrid Slam Dunk är ett arkadspel i högt tempo där spelaren får njuta av att sätta sista skottet, eller blocka motståndarens sista skott försök. Du kan tävla med dina favoritspelare från Europas mest framgångsrika klubb och även utmana dem för att se vem som är den ultimata mästaren. Ur du redo för utmaningen?

“We are methodically moving forward, keeping the focus on tuning retention and engagement metrics to provide the best experience for all basketball fans around the world, Global launch is around the corner now!” says Jean-Marc Broyer, President, Gaming Corps.

“Vi arbetar oss metodiskt framåt med focus på engagemang och lojalitet bland spelarna, för att leverera den bästa upplevelsen för alla basket fans runt om i världen. Den globala lanseringen närmar sig!” – Jean-Marc Broyer, President, Gaming Corps

För Android användare: https://play.google.com/apps/testing/com.realmadrid.slamdunk

Om Gaming Corps AB: Gaming Corps utvecklar datorspel baserat på egna IP och välkända internationella varumärken. Bolagets aktier handlas på Nasdaq First North under kortnamnet GCOR. Bolagets Certified Advisor är Remium Nordic AB.

Denna information är sådan information som Gaming Corps AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 30 februari 2017 kl. 12.15 CET.