Gaming Corps påbörjar försäljningen av äventyrsspelet ”The Descendant” den 28 januari.

Gaming Corps episodbaserade äventyrsspel kommer att lanseras som "The Descendant" med pre-sale start den 28 januari, vilket även blir startskottet på en rad marknadsföringsaktiviteter. Den första episoden av spelet kommer att finns tillgänglig för nedladdning den 23 februari.
”Den första episoden är extra viktig för episodbaserade spel och vi har därför lagt extra tid på att polera vissa delar i spelet för att förbättra spelupplevelsen ytterligare. Mina förväntningar är högt ställda och jag hoppas marknaden tar emot spelet med samma entusiasm som vi har haft under utvecklingsperioden av spelet”, säger Nicklas Dunham, VD på Gaming Corps, i en kommentar.

--

Om bolaget : Gaming Corps AB utvecklar datorspel (gaming och kasino) baserade på egna IP:n och välkända internationella varumärken. Bolagets aktie handlas på Nasdaq First North under kortnamnet GCOR. Bolagets Certified Adviser är Remium.